Obchodné podmienky
1. Všeobecné ustanovenia
Tieto obchodné a reklamačné podmienky upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce zo zmluvy uzatvorenej medzi poskytovateľom, ktorým je Ivan Gábriš – Vedecké Okienko, IČO: 55502792 (ďalej len “poskytovateľ” ) a objednávateľom, ktorej predmetom je objednávka predstavenia “Vedecké Okienko”.
Kontaktné údaje poskytovateľa:
Ivan Gábriš – Vedecké Okienko
Mgr. Ivan Gábriš
Solčianky 40,
96538 Solčianky,
iČO: 55502792
DIČ: 1129115779
Tel.č.: 0911677109
E-mail: ivo@vedeckeokienko.sk
Tieto podmienky platia v znení účinnom v deň uzatvorenia zmluvy a sú jej súčasťou. Ak je medzi zmluvnými stranami dohodnuté niečo iné v písomnej zmluve, platí prednosť týchto ustanovení pred všeobecnými podmienkami, pokiaľ nie sú v rozpore so zákonom.
Doplnkovou zmluvou sa rozumie akákoľvek ďalšia služba, súvisiaca s hlavnou zmluvou, ktorú poskytne poskytovateľ alebo iná dohodnutá osoba.
Cena služby závisí od typu vystúpenia. Pri školách je základná cena 5 € za žiaka, minimálne 50 žiakov alebo 250 € na školu. Iné typy vystúpení sa dohadujú individuálne.
Poskytovateľ si môže kedykoľvek upraviť ceny na svojich stránkach, no zmena sa nevzťahuje na už uzavreté zmluvy.
Poskytovateľ toleruje maximálnu neúčasť 10 % žiakov (napr. kvôli chorobe). Za nadpočetných žiakov sa účtuje 5 € za osobu.
Objednávateľ sa môže domáhať nápravy porušenia zmluvy alebo zákona súdnou cestou.
2. Uzatváranie zmluvy
Objednávka sa vykonáva pomocou emailovej komunikácie alebo telefonátu. Po telefonáte poskytovateľ zašle potvrdenie najneskôr do 3 pracovných dní e-mailom.
Potvrdenie obsahuje detaily o službe, cene, dátume a čase vystúpenia, ako aj identifikačné údaje poskytovateľa.
Zmluva vzniká doručením potvrdenia objednávateľovi.
Pred odoslaním objednávky bol objednávateľ zrozumiteľne informovaný o všetkých zákonom vyžadovaných náležitostiach (napr. cena, právo na odstúpenie, podmienky reklamácie a pod.).
3. Práva a povinnosti poskytovateľa
Poskytovateľ sa zaväzuje dodať službu včas a v dohodnutej kvalite, odovzdať všetky zákonom požadované dokumenty.
Má právo na úhradu ceny za službu.
Ak nie je možné službu dodať (napr. kvôli nedostupnosti termínu), ponúkne náhradný termín alebo umožní storno. V takom prípade vráti už zaplatenú sumu do 14 dní.
Ak služba nie je realizovaná kvôli chybe objednávateľa, poskytovateľ má právo účtovať náklady na cestu podľa určeného vzorca.
4. Práva a povinnosti objednávateľa
Objednávateľ je povinný službu prevziať a zaplatiť dohodnutú cenu.
Má právo na riadne dodanie služby podľa zmluvy.
5. Dodacie a platobné podmienky
Poskytovateľ dodá službu v dohodnutý deň a čas, s možným oneskorením do 2 hodín pri dopravných problémoch.
Objednávateľ zabezpečí prevzatie služby v dohodnutom mieste a čase. Ak službu neprevezme, musí uhradiť vzniknuté náklady.
Ak poskytovateľ nedodá službu, objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy a dostane späť uhradené peniaze do 14 dní.
6. Cena služby
Cena je stanovená v potvrdení objednávky. Ak sa líši od ceny na webe, poskytovateľ musí novú cenu potvrdiť objednávateľom.
Platba sa uskutočňuje v hotovosti alebo prevodom. Pri bezhotovostnej platbe sa za deň úhrady považuje deň pripísania sumy na účet.
Ak objednávateľ nezaplatí včas, môže byť účtovaný poplatok za upomienku a zákonný úrok z omeškania.
7. Reklamácie
Reklamáciu môže podať objednávateľ alebo ním splnomocnená osoba osobne, poštou alebo e-mailom.
Poskytovateľ má na vybavenie reklamácie 30 dní.
Výsledok reklamácie poskytovateľ oznámi písomne.
8. Ochrana osobných údajov
Poskytovateľ spracúva osobné údaje objednávateľa na účely zmluvy, v súlade s platnou legislatívou.
Objednávateľ má právo žiadať informácie o spracovaní údajov, ich opravu alebo vymazanie.
Môže namietať voči spracovaniu na marketingové účely a má právo podať sťažnosť Úradu na ochranu osobných údajov.
9. Odstúpenie od zmluvy
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 dní od jej uzavretia, ak boli splnené všetky zákonné informačné povinnosti.
Odstúpenie sa musí oznámiť písomne alebo e-mailom. Po jeho doručení sa zmluva ruší aj s prípadnými doplnkovými dohodami.
Poskytovateľ vráti uhradenú sumu rovnakým spôsobom ako bola zaplatená.
10. Záverečné ustanovenia
Zmluvu možno meniť len písomne.
Komunikácia prebieha e-mailom.
Právne vzťahy sa riadia príslušnými zákonmi SR.
Podmienky sú záväzné od momentu uzavretia zmluvy a objednávateľ ich musí pred odoslaním objednávky potvrdiť.