Vedecké Okienko

Obchodné podmienky

1. Všeobecné ustanovenia

Tieto obchodné a reklamačné podmienky upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce zo zmluvy uzatvorenej medzi poskytovateľom, ktorým je Ivan Gábriš – Vedecké Okienko, IČO: 55502792 (ďalej len “poskytovateľ” ) a objednávateľom, ktorej predmetom je objednávka predstavenia “Vedecké Okienko”.

Kontaktné údaje poskytovateľa:
Ivan Gábriš – Vedecké Okienko
Mgr. Ivan Gábriš
Solčianky 40,
96538 Solčianky,
iČO: 55502792
DIČ: 1129115779
Tel.č.: 0911677109
E-mail: ivo@vedeckeokienko.sk

  • Tieto podmienky platia v znení účinnom v deň uzatvorenia zmluvy a sú jej súčasťou. Ak je medzi zmluvnými stranami dohodnuté niečo iné v písomnej zmluve, platí prednosť týchto ustanovení pred všeobecnými podmienkami, pokiaľ nie sú v rozpore so zákonom.

  • Doplnkovou zmluvou sa rozumie akákoľvek ďalšia služba, súvisiaca s hlavnou zmluvou, ktorú poskytne poskytovateľ alebo iná dohodnutá osoba.

  • Cena služby závisí od typu vystúpenia. Pri školách je základná cena 5 € za žiaka, minimálne 50 žiakov alebo 250 € na školu. Iné typy vystúpení sa dohadujú individuálne.

  • Poskytovateľ si môže kedykoľvek upraviť ceny na svojich stránkach, no zmena sa nevzťahuje na už uzavreté zmluvy.

  • Poskytovateľ toleruje maximálnu neúčasť 10 % žiakov (napr. kvôli chorobe). Za nadpočetných žiakov sa účtuje 5 € za osobu.

  • Objednávateľ sa môže domáhať nápravy porušenia zmluvy alebo zákona súdnou cestou.


2. Uzatváranie zmluvy

  • Objednávka sa vykonáva pomocou emailovej komunikácie alebo telefonátu. Po telefonáte poskytovateľ zašle potvrdenie najneskôr do 3 pracovných dní e-mailom.

  • Potvrdenie obsahuje detaily o službe, cene, dátume a čase vystúpenia, ako aj identifikačné údaje poskytovateľa.

  • Zmluva vzniká doručením potvrdenia objednávateľovi.

  • Pred odoslaním objednávky bol objednávateľ zrozumiteľne informovaný o všetkých zákonom vyžadovaných náležitostiach (napr. cena, právo na odstúpenie, podmienky reklamácie a pod.).


3. Práva a povinnosti poskytovateľa

  • Poskytovateľ sa zaväzuje dodať službu včas a v dohodnutej kvalite, odovzdať všetky zákonom požadované dokumenty.

  • Má právo na úhradu ceny za službu.

  • Ak nie je možné službu dodať (napr. kvôli nedostupnosti termínu), ponúkne náhradný termín alebo umožní storno. V takom prípade vráti už zaplatenú sumu do 14 dní.

  • Ak služba nie je realizovaná kvôli chybe objednávateľa, poskytovateľ má právo účtovať náklady na cestu podľa určeného vzorca.


4. Práva a povinnosti objednávateľa

  • Objednávateľ je povinný službu prevziať a zaplatiť dohodnutú cenu.

  • Má právo na riadne dodanie služby podľa zmluvy.


5. Dodacie a platobné podmienky

  • Poskytovateľ dodá službu v dohodnutý deň a čas, s možným oneskorením do 2 hodín pri dopravných problémoch.

  • Objednávateľ zabezpečí prevzatie služby v dohodnutom mieste a čase. Ak službu neprevezme, musí uhradiť vzniknuté náklady.

  • Ak poskytovateľ nedodá službu, objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy a dostane späť uhradené peniaze do 14 dní.


6. Cena služby

  • Cena je stanovená v potvrdení objednávky. Ak sa líši od ceny na webe, poskytovateľ musí novú cenu potvrdiť objednávateľom.

  • Platba sa uskutočňuje v hotovosti alebo prevodom. Pri bezhotovostnej platbe sa za deň úhrady považuje deň pripísania sumy na účet.

  • Ak objednávateľ nezaplatí včas, môže byť účtovaný poplatok za upomienku a zákonný úrok z omeškania.


7. Reklamácie

  • Reklamáciu môže podať objednávateľ alebo ním splnomocnená osoba osobne, poštou alebo e-mailom.

  • Poskytovateľ má na vybavenie reklamácie 30 dní.

  • Výsledok reklamácie poskytovateľ oznámi písomne.


8. Ochrana osobných údajov

  • Poskytovateľ spracúva osobné údaje objednávateľa na účely zmluvy, v súlade s platnou legislatívou.

  • Objednávateľ má právo žiadať informácie o spracovaní údajov, ich opravu alebo vymazanie.

  • Môže namietať voči spracovaniu na marketingové účely a má právo podať sťažnosť Úradu na ochranu osobných údajov.


9. Odstúpenie od zmluvy

  • Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 dní od jej uzavretia, ak boli splnené všetky zákonné informačné povinnosti.

  • Odstúpenie sa musí oznámiť písomne alebo e-mailom. Po jeho doručení sa zmluva ruší aj s prípadnými doplnkovými dohodami.

  • Poskytovateľ vráti uhradenú sumu rovnakým spôsobom ako bola zaplatená.


10. Záverečné ustanovenia

  • Zmluvu možno meniť len písomne.

  • Komunikácia prebieha e-mailom.

  • Právne vzťahy sa riadia príslušnými zákonmi SR.

  • Podmienky sú záväzné od momentu uzavretia zmluvy a objednávateľ ich musí pred odoslaním objednávky potvrdiť.